Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Povolit“ souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.

Design thinking v praxi

Termíny:
24.- 25. dubna 2024
Praha
19 990 Kč
Objednat
23.- 24. září 2024
Praha
19 990 Kč
Objednat

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Úspěšné firmy se zajímají o potřeby svých zákazníků, hledají inovativní řešení problémů a zároveň podporují angažovanost zaměstnanců a spolupráci mezi odděleními uvnitř. Design Thinking je ideálním řešením, protože je nejen procesem se sadou nástrojů pro inovativní a úspěšné řešení postavených na potřebách a frustracích zákazníků při respektování cílů firmy a realizovatelnosti návrhu, ale je to také mindsetem a sadou hodnot, jak zaměstnanci pracují a chovají se. Proto by se Design Thinking a jeho principy měly stát součástí dovedností jednotlivých zaměstnanců napříč celou hierarchií, ale i součástí firemní kultury a filozofie firmy. Velké korporace, které uplatňují Design Thinking, se řadí mezi špičku ve svém oboru (např. IBM, Pepsi, Ericsson, Bank of America, Deutsche Bank, Deutsche Bahn, Accenture, IKEA, Procter & Gamble).

Během edukačního workshopu si účastníci osvojí v praxi metodu Design Thinking a její nástroje a principy, pomocí kterých budou vymýšlet ideální řešení zvoleného reálného problému (výzvy). Řešení bude postavené na potřebách a frustracích zákazníků – externích nebo interních podle zvoleného tématu. Výsledkem bude jak vyřešení problému, tak vyškolení zaměstnanců v inovační metodě Design Thinking. Osvojené principy pomůžou i při budování inovační kultury, podpoří spokojenost a angažovanost zaměstnanců a tím i výnosy celé firmy.

Jako téma školení může být např. produktová inovace, inovace zákaznických procesů, inovace procesů pro zaměstnance, benefity, náborový proces aj. Účastníkem workshopu proto může být člen jakéhokoliv oddělení (nebo celý tým). Workshop je vhodný i pro teambuilding a networking.

Průběh workshopu:

1.  den

·       Základy Design Thinkingu

·       Definování a analyzování výzvy

·       Metody zjišťování potřeb Průzkum

·       Definování klíčových potřeb

·       Tvorba persony a Customer Journey

2.  den

·       Generování nápadů pomocí různých metod

·       Idea Napkin

·       Tvorba prototypu

·       Testování prototypu

Během workshopu si účastníci osvojí:

  • Inovační metodu Design Thinking
  • Empatii (při naslouchání potřebám svých zákazníků)
  • Metody průzkumu
  • Kreativní myšlení
  • Prototypování a testování

Přínos znalostí Design Thinkingu pro firmu:

  • Vyšší loajalita, lepší zákaznická zkušenost a tím konkurenceschopnost a úspěšnost produktů a služeb na trhu díky porozumění a uspokojení skutečných potřeb zákazníků
  • Snížení nákladů na vývoj a implementaci, eliminací předělávání produktů a služeb za provozu
  • Zlepšení komunikace směrem k zákazníkům formou, které rozumí, a kanály, které používají
  • Vylepšení spolupráce a komunikace mezi zaměstnanci a podpora inovačního potenciálu firmy

Doporučená předchozí školení

Nepodařilo se načíst data.

Doporučená následná školení

No items found.

Kontaktujte nás, rádi vám ukážeme směr