Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Povolit“ souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.

Projekty metodou Design Thinking

Termíny:
23.- 24. září 2024
Praha
19 990 Kč
Objednat
19 990 Kč
Objednat

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Úspěšné firmy se zajímají o potřeby svých zákazníků, hledají inovativní řešení problémů a zároveň podporují angažovanost zaměstnanců a spolupráci mezi odděleními uvnitř.

Úspěšný byznys analytik se zajímá o potřeby svých zadavatelů, sponzorů, dodavatelů a uživatelů. Jeho cílem je umět navrhnout co nejlepší řešení pro spokojeného zadavatele, jednoduché a srozumitelné pro uživatele, finančně efektivní pro sponzora a proveditelné pro dodavatele.

Metoda Design Thinking je ideálním řešením. Je nejen procesem se sadou nástrojů pro úspěšný návrh řešení postaveném na potřebách všech stakeholderů, ale je to také mind setem a sadou hodnot, jak byznys analytik pracuje a chová se. Velké korporace, které uplatňují Design Thinking, se řadí mezi špičku ve svém oboru (např. IBM, Pepsi, Ericsson, Bank of America, Deutsche Bank, Deutsche Bahn, Accenture, IKEA, Procter & Gamble).

Během edukačního workshopu si účastníci osvojí na praktických příkladech metodu Design Thinking - její nástroje a principy, pomocí kterých budou navrhovat ideální řešení zvoleného reálného problému (výzvy). Řešení bude postavené na potřebách a frustracích zákazníků – externích nebo interních podle zvoleného tématu. Výsledkem bude jak vyřešení problému, tak vyškolení účastníků v metodě Design Thinking. Osvojené principy pomůžou i při budování pro-zákaznické kultury, podpoří spokojenost a angažovanost kolegů a tím i výnosy celé firmy.

Jako téma školení může být např. inovace zákaznických procesů, inovace procesů pro zaměstnance, návrh aplikace, náborový proces aj. Účastníkem workshopu proto může být člen jakéhokoliv oddělení (nebo celý tým).

Průběh workshopu:

1.  den

Základy metody

·       Definování a analyzování výzvy

·       Metody zjišťování potřeb Průzkum

·       Definování klíčových potřeb stakeholderů

·       Tvorba Persony a Customer Journey

2.  den

·       Generování nápadů pomocí různých metod

·       Náčrt návrhu řešení – Idea Napkin

·       Tvorba prototypu

·       Testování prototypu

Během workshopu si účastníci osvojí:

•           Inovační metodu Design Thinking

•           Empatii (při naslouchání potřebám svých zákazníků)

•           Metody zjišťování a definování relevantních potřeb

•           Efektivní metody brainstormingu

•           Prototypování a testování

Přínos znalostí Design Thinkingu pro firmu:

  • Vyšší loajalita, lepší zákaznická zkušenost a tím konkurenceschopnost a úspěšnost produktů a služeb na trhu díky porozumění a uspokojení skutečných potřeb zákazníků
  • Snížení nákladů na vývoj a implementaci, eliminací předělávání produktů a služeb za provozu
  • Zlepšení komunikace směrem k zákazníkům formou, které rozumí, a kanály, které používají
  • Vylepšení spolupráce a komunikace mezi zaměstnanci a podpora inovačního potenciálu firmy

Přínos znalostí Design Thinkingu pro firmu:

•           Snížení nákladů na vývoj a implementaci, eliminací předělávání řešení a služeb za provozu

•           Zlepšení komunikace směrem k stakeholderům formou, které rozumí, a kanály, které používají

•           Vylepšení spolupráce a komunikace mezi kolegy a podpora inovačního potenciálu firmy

Doporučená předchozí školení

Nepodařilo se načíst data.

Doporučená následná školení

No items found.

Kontaktujte nás, rádi vám ukážeme směr