Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Povolit“ souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.

Mastering User Stories

Termíny:
26. - 27. září 2024
Praha
19 990 Kč
Objednat
Uvedené ceny jsou bez DPH.

Kurz Mastering User Stories je ideální pro ty, kteří hledají způsoby, jak efektivně spolupracovat v agilním prostředí. Po absolvování tohoto kurzu budete schopni lépe podpořit vaše týmy v dodávání produktu, který splňuje potřeby vašich zákazníků.

Absolvováním tohoto kurzu získáte znalosti o tom, jakou roli má business analýza v Agile, jaké techniky v agilním prostředí můžete využívat a také kdy je v rámci vývoje produktu použít.

Součástí školení je také představení a procvičení hard skills z oblasti agilní business analýzy, která je součástí IT dodávek. Tyto tvrdé dovednosti pomáhají k efektivnímu zjišťování businessových potřeb a návrhu řešení pro IT vývoj.

Pomocí předávání zkušeností z dlouholeté praxe lektorů a praktických příkladů vás provedeme technikami agilní analýzy, včetně jejich efektivního použití v kontextu organizace a vývoje produktů.

Školení je určené nejen pro business analytiky, ale také pro všechny role, které se podílejí na přetváření potřeb zákazníků v hodnotný produkt.

Prerekvizitou pro tento kurz je základní znalost Agile a business analýzy.

Pro tyto oblasti nabízíme tyto kurzy:

  • Základy business analýzy
  • PSM I, PSPO I

Obsah kurzu zahrnuje následující témata:

  • Jakou roli má business analýza v Agile
  • Adaptace principů business analýzy do agilního prostředí
  • Komunikace v týmu a dosahování sdíleného porozumění
  • Nástroje analytika pro efektivní práci
  • Analýza a DEVOPS: jak analýza přispívá k efektivnímu IT vývoji a provozování produktů
  • Příprava položek produktového backlogu pro vývojový tým: od potřeby k návrhu řešení
  • Prioritizace položek produktového backlogu: metody a techniky
  • Procesní analýza v agilním prostředí
  • Proces Discovery a využití metody Design thinking pro customer-centric design aplikací
  • Definice hypotéz a MVP
  • User Stories: jak správně definovat kvalitní user story, jak ji validovat a jak s ní pracovat
  • Definice akceptačních kritérií pro user stories
  • Techniky dekompozice a strukturování user stories pro potřeby agilního SW vývoje
  • Technika Story mapping: metodika a praktické využití
  • Analýza ve Scrum: jak zasadit analýzu do Scrum procesu a jak spolupracovat s IT vývojáři
  • Definition of Done: přínosy a důležitost DoD
  • Relativní oceňování: techniky oceňování a jeho přínosy

Doporučená následná školení

Kontaktujte nás, rádi vám ukážeme směr